Bratislava

Metrail Plus


Ekonomicky nenáročný jednokoľajový systém použiteľný aj samostatne v rámci mestskej hromadnej dopravy. Je schopný prepraviť až 25 000 cestujúcich za hodinu. Je možné ho zabudovat aj do jestvujúcich úzkorozchodných železničných systémov a systémov LRT (Light Rail Transit).
Metrail Plus
Kapacita vozňovkrajnýstredový
Bežná záťaž – spolu (4 cestujúci/m2)4660
Plné zaťaženie – spolu (6 cest . /m2)6990
„Natrieskané“ – spolu (8 cest . /m2)92120

Zaťaženie1000 kg na jedno koleso

Rozmery vozňaVýška:Šírka:Dĺžka:
4,225m2,700m10,000m

Min. polomer zákruty30 metrov


Metrail Super


Nákladovo efektívne riešenie pre mesto a potreby mestskej hromadnej dopravy s kapacitou prepravy 40 000 osôb za hodinu. Takisto sa dá zabudovať už do jestvujúcich úzkorozchodných železničných systémov a systémov LRT (Light Rail Transit).
Metrail Super
Kapacita vozňovkrajnýstredový
Bežná záťaž – spolu (4 cestujúci/m2)6788
Plné zaťaženie – spolu (6 cest . /m2)101133
„Natrieskané“ – spolu (8 cest . /m2)123/td>
155

Zaťaženie1500 kg na jedno koleso

Rozmery vozňaVýška:Šírka:Dĺžka:
5,000m2,800m10,000m

Min. polomer zákruty35 metrov


Metrail ultra


Konečné riešenie systému verejnej dopravy pre mesto a medzimesto s kapacitou prepravy nad 55 000 osôb za hodinu.
Metrail Ultra
Kapacita vozňovkrajnýstredový
Bežná záťaž – spolu (4 cestujúci/m2)7396
Plné zaťaženie – spolu (6 cest . /m2)110146
„Natrieskané“ – spolu (8 cest . /m2)134170

Zaťaženie2000 kg na jedno koleso

Rozmery vozňaVýška:Šírka:Dĺžka:
5,100m3,000m10,000m

Min. polomer zákruty40 metrov

Frazer Nash a Metrail

Založením svojej spoločnosti v 20-tych rokoch minulého storočia je Frazer-Nash považovaný za priekopníka v oblasti dizajnu a technických poznatkov. S využitím najmodernejších technológií mení svojimi produktmi svet (od víťaziacich pretekárskych áut, cez bezpečnostné systémy, až k úplným novinkám súčasnosti).
Frazer Nash
Systém Metrail je so svojou powertrain technológiou vyvinutou Frazer-Nashom novou generáciou jednokoľajok (Monorail). V súčasnosti premávajú jednokoľajky v mnohých - krajinách po celom svete, pričom chýry o ich bezpečnosti a spoľahlivosti siahajú až do roku 1901.

Životné prostredie

Médiá každý deň upozorňujú na zvyšujúce sa obavy z globálneho otepľovania a znečistenia. Metrail je však oveľa šetrnejší k životnému prostrediu než všetky ostatné koľajnicové systémy. Jeho emisie na kilometer jazdy sú len nepatrným zlomkom z toho, čo dokážu vyprodukovať iné druhy hromadnej dopravy. Tento jav je spôsobený novou technológiou Carbon Credits, ktorá dokáže efektívnejšie redukovať emisie skleníkových plynov.